Ir al contenido principal

Fanny Ardant estará en "Rencontres Auteurs sans Frontières" el 13 de abril

Fanny Ardant estará presente en la noche de clausura de "Encuentros de Autores sin Fronteras", el 13 de abril de 2008 a las 20h30 en el École Nationale Supérieure des Beaux Arts de París. En tal oportunidad, leerá "Alabama Song" del autor Gilles Leroy.
Tal acontecimiento forma parte del "Rencontres Auteurs sans Frontières" realizado cada año, donde los autores franceses son invitados a contar sus experiencias literarias en tierras extranjeras y a dar testimonio sobre sus vivencias en los diferentes países donde debieron residir. Interesantes charlas, debates, lecturas, intercambios sobre la experiencia del otro, del desarraigo, y el encuentro con otras fuentes de inspiración. Los autores relatan estos viajes en sus novelas, novelas abiertas sobre diferentes partes del mundo. El año pasado, 2007, fueron distinguidas cuatro obras literarias, entre las que se encuentra "Alabama Song" de Gilles Leroy, que será leída por Fanny.
Merci pour l'info a Bruno Codognotto y para más información en Cultures France
École Nationale Supérieure des Beaux Arts de Paris, 14 rue Bonaparte – 75006 Paris (Chapelle des Petits-Augustins)

Comentarios

Anónimo dijo…
Oooooooh myyyyyyyy....DIVINAAAA
J'y serais.

Brrrrh.

merci ! un abrazo xxl à toutes
Liliiiiiiii !!!!!

S'il te plaît, ¿irás a ver a Fanny? dale un abrazoooooooooo de mi parte !!!! por favor, por favor, por favor, por favor !!!

aaaaaaaaaahhhhhh, andá andá andá !!!

Abrazo extra large à toutes, a toi
Anónimo dijo…
Amada Mily...

will we have alive report by someone?? ^^
Anónimo dijo…
Olala je suis à Paris la semaine prochaine et je pars exactement... DIMANCHE!!!! AAAAAARRRRRGGGGGGHHHH! Les nerfs!!! Che sfiga nera, come direbbero in Italia. :( Ah, je suis trop triste.. Lily vas-y pour toutes les Ardantes!!!
Bisous tristes de l'italienne decue,
Coco
Anónimo dijo…
Lili, s'il te plaît!!!! Regard Fanny from all the Ardantes!!!! Kisses for her from us!!!.
Coco! Mi dispiace per te! E la legge di Murphy!!!
Baci para todas las Ardantes!!!
Cocoooo nooooo !!!

Please reste à Paris dimanche and go à côté de Fanny, pour les ardantes. Lundi retourne l'Italie et final point, hahaha!!

Je suis trop triste aussi, pour toi et pour moi !! :( mais la vie a des revanches et des espoirs, non?

Abrazote XL para ti Coco Ardante! Y la varicela? Estás bien ahora?
Cris dijo…
Qué suerte nuestras amigas de Francia que podrían tener la oportunidad de ver a la DIVINA!!!

Ani, muchas gracias por la información sobre el poema atribuido a Borges!! No tenía ni idea y me he quedado muy sorprendida...Tampoco sabía que la viuda de Borges estuviera aún viva.
De verdad, muchas gracias.

Un besote

Posdata: ¿Qué os parece que pongamos a punto la carta universal para el día 13? Si Lili va podría entregársela, ¿no?
Anónimo dijo…
Come hai ragione Ani, è la legge di Murphy che mi vada storta così ;)

Ma très chère chère Mily malheureusement je peux pas :( il n'y a qu'un avion pour rentrer à Naples et voter et c'est le matin!!! :(((( Sono fregata! :p

Mais t'as raison, la vie nous donnera justice et avec un peu de chance on se retrouvera toutes les deux à Paris très bientot et on passera directement avec elle une entière journée!!!!! :D

La varicela è passata grazie a Dio, soy como nueva!!!! :p

Un abrazo enorrrrrrrrrrrrrme per te e le altre belle ardenti!!!

P.s. Cris a raison pour la carta universal :D
Cris !!

Primero tendríamos que preguntarle a Lili si está dispuesta a semejante hazaña.

Para mí es una muy buena idea. Yo estoy de acuerdo contigo. Podríamos armar una carta común y que Lili la imprima y se la lleve a Fanny el domingo 13. Obvio que tendríamos que preguntarle a Lili. Ella nos dirá si está dispuesta y esperaremos con ansiedad su respuesta. Si eso no es posible, llevarle nuestros besos y nuestra admiración a la Divina.

Tendríamos tiempo hasta el sábado, no?

Mañana empezamos a planear. Mañana empiezo a escribir algo por las dudas para Fanny. De todos modos, tendremos después otras oportunidades.

Besitos besitos !!
Chère Coco ;)

ouiiii, pardon ma amie, dimanche vote l'Italie. Je me oubliée ! Par ici a été imprimé tout pour le vote par corresponance.

C'est très bonne l'idée de Cris. J'aime beaucoup. Est tu d'accord avec la lettre universal para dimanche 13?

Tu que parles un français parfait, ¿pourrais expliquer a Lili notre plan?

Si la lettre n'est pas possible, il n'importe pas. Toujours il y a un temps pour chaque chose. Lili donnera un bacio de chacune de nous, les ardantes, non? !!

Quand voyages-tu à Paris? Bon voyage Chère !!

Abrazo XL sin varicela !!
Anónimo dijo…
and this pic was taken??


so we'll have local report Lily n Brun lol ^^

Is coco an Italian??same place as Mina Anna Mazzini??

Have fun in France ^^
Ardantes are with you ,right ?? Mily???


chuik chuik
Jerocca!

Yes, Coco is italian. Aha, the same place as Great Mina.

Please, what we'll do with the universal letter?

Chau besos
Anónimo dijo…
Bien sur que je suis d'accord avec ton idée de la carte belle Mily, et encore plus avec l'idée d'un bisou pour chaque Ardante!!! Ihihih :)

Lili elle sera occupée très occupée avec sa fac, mais je suis certaine que quand elle pourra totu lire sur ton blog, elle sera enthousiaste! :D

La chance, la chance!

Donc, je pars jeudi, ou peut-etre vendredi cette semaine pour Paris! Et si je pouvais, je ne repartirai plussssssssssss!

And yes, Jerocca, I'm Italian, very very Italian.. and Mina is my life, is THE VOICE for me.. do you like her too, don't you? I love her.. and I think that a song by Mina could be a very nice present pour la belle Fanny, ou pas? :)

Je vous embraceeeeeeeeeee, kisses for everybody, baci baci ardentiiiiiii! xxxxxx
Querida Coco!

Je me console si quelqu'donne un bacio de ma part à Fanny. De cette manière je pourrais mourir tranquille, ja!

Bon voyage par Paris !! La Presidente de l'Argentine, Cristina Fernández a été à Paris, samedi, dimanche et aujourd'hui lundi. Connais-tu à Cristina?

Mina es DIVINA!! Todos amamos a Mina!!

Ancora, ancora, ancora

Se vuoi andare, ti capisco
se mi lasci ti tradisco, sì
ma se dormo sul tuo petto
di amarti io non smetto, no.
Tu stupendo sei in amore
sensuale sul mio cuore, sì
se poi strappo un tuo lamento
è importante questo mio momento perché
io ti chiedo ancora il tuo corpo ancora
le tue braccia ancora
di abbracciarmi ancora di amarmi ancora
di pigliarmi ancora
farmi morire ancora
perché ti amo ancora.

Confusione la tua mente
quando ama completamente, sì
con le sue percezioni
mette a punto le mie inclinazioni perché
io ti chiedo ancora la tua bocca ancora
le tue mani ancora sul mio collo ancora di restare ancora consumarmi ancora perchè ti amo ancora,ancora,ancora,ancora

... Uf, quelle voix mon Dieu!!

"Et si je pouvais, je ne repartirai plussssssssssss!"... Sííííííí, et dimanche tu vais voir à l'autre DIVINE, a la única DIVINA!!

Yes, yes, baci e abraci ardentii XLarge y super cariñosooooos osos !!! Chauuuuuuuuu !!!!
Anónimo dijo…
oh ..yeah...mina mina's voice for Fanny ^^

I couldn't believe a song from 1966 ...still sounds nice now such as "
Mai cosi "...sad but coudln't find those lyrics...so really have no idea what's the meaning ...same as " Stai Cosi " , " Cosi" and " Chissa? "...(help...)

About the card...ohohoh...will it back with Fanny's signature??(Am I crazy?)...

http://www.wretch.cc/blog/jerocca&article_id=13888609


But I have to admit the it's the side-effect of Pedro Almodovar .jajaja

Mina is still unbelievalbe now as our Fanny ^^ Fanny Fanny...

Is Cristina wanna visit Fanny in Paris too ?^^ Why everyone is in Paris??Why everyone want Fanny ...

ps ...the letter...send Fanny a big email/mail ( our blog address/our letters/....)

...................................

Pass it forward--Fanny Ardant---

1.What's your favoirte Fanny's movie and why ?

My favoirte Fanny's movie is " Change moi ma vie" .Because she's sosososo...outsatndig and well perform ...made me cries in the very beginning of the film...

2....




...............................

The second person who answer no.1
please add your own question about Fanny on No.2...then the thrid person will answer no.1 and no.2 then add his/her own question as no.3...

pass it forward...


Mily...how's that?? will it run well here or in Letter University of Fanny Ardant ?? or...


chuik chuik
Lovely Jerocca!!

Everyone goes to Paris to Fanny's house, except me... ;( Please, please Fanny come with me only, jajajaja)

Yes, I believe is side-effect of Pedro Almodovar, jajaja! We are very crazy!! but not like Aerosmith... very much crazy, jojo

... The letter... yes send Fanny a big e mail/mail/letter !!! je d'accord avec toi dear Jerocca !!

1.1.What's your favorite Fanny's movie and why ?

My favorite film of Fanny Ardant is "Vivement Dimanche" (I love Fanny in it)

2. If you had the opportunity to be all one day with Fanny ¿what would like to do with her?

To me it would fascinate to clean her library with her, and to share my books and to read together several books. Also I would request to her that reads some paragraphs to me!!

Yes, "pass it forward" we could it run in Universal Letter... what do you thing?

chuik, chuik brillantes
Querida Jerocca!!

Pardon, I replied to question number 2 because I died for to answear it!!

Mua, mua ;)
Anónimo dijo…
NONONO...
Your answers are welcome ...and pleasure to read n share lol...right?? Ardantes..( they said oui oui)

The guestbook 1 is on the strike now... so let's put it on guestbook 2...

ohoh...read with fanny ...cool...
I'll ask her to signature " TO JEROCCA :I LOVE YOU ...FANNY ARDANT " and take an picture n record her voice at the same time...mua mua...asking too much???never...


so Mily pls add your no1.and no.2 on guestbook 2 lol...


chuik chuik


I keep listening to Fanny's reading...Bonjour minuit /Good Morning, Midnight
...that'll be nice to have the English vision...then I can understand what's her reading...
Anónimo dijo…
Bonsoir les Ardantes, finallement mon moment de relax préféré sur ton blog Mily! :)

Et oui, bien sur que je connais Votre Présidente Cristina Mily, je suive beaucoup "international news", c'est mon dommaine d'étude! :p Et en plus ajoute que j'adoooooooooore l'Argentine, je me l'imagine comme une terre incantevole, charmante, stupenda.. et yo soy certa que es asì!!! :D

Je dois apprendre l'espanol au plus vite, c'est une promesse, je m'engage..

And only for Jerocca, voilà MAI COSI lyrics. I'm an expert of Mina's world.. when I was adolescent, some years ago, she was in my imaginary, THE WOMAN, I imited her way of moving hands, of speaking, her tone of her voice, each detail, even if insignificant for everyone, was a treausre for me.. so I became a Mineaste, I had to study MINOLOGY at the university.. and she remained in my heart, I follow her, what she writes, I have the entire collection of her songs.. her films.. bref, everything!!! :)

So, a present to the voice of Divina Mina, and peut-etre aussi un cadeau pour Fanny.. pourquoi pas?

MAI COSI'

Mai così,
così come stasera,
mai, ricorda amore mio,
che puoi, tornare qui da me,
ti aspetterò,vedrai,
ti aspetterò..

Forse, tu, nemmeno hai capito,
che, per me, si tratta di amore!!
Io non so perchè è così,
ma è proprio così..

E mai, mai, mai,
ti giuro amore mai, così,
adesso te ne vai,
ma so che tu ritornerai da me...

Ti giuro amore mai cosììììì...

:) C'est magnifique.. elle attend qu'il retourne.. alala la distance pour les amoureux...

I hope u're glad about lyrics

Kisses kisses as never... COME MAI!!

NOTTE ardentissime!!
Anónimo dijo…
P.s. La chanson que t'as écrit Mily, ANCORA, ANCORA, ANCORA, c'est une de mes préférées.. t'es genial!!

Ca sera la Fanny's attitude! :D
Anónimo dijo…
OOooh my god oh my god oh my god oh my....pum pum pum ♥

Les Ardantes ! ! ! !
Moi je suis entièrement d'accord pour remettre LA lettre à Fanny -si elle est finie-dimanche soir.
J'en... tremble DÉJÀ ! brrrrrrh !!!!
Et "un bisou pour chaque Ardantes" alors là, je ne suis pas sûre de rentrer vivante.
Aargh !
Bon, je suis TOUT À FAIT ok pour TOUT. oui oui oui.
Je reviens avec beaucoup plus de temps jeudi, en attendant je vous embrasse très très fooort et je vous laisse préparer vos petits messages universels...et j'espère que je serais à la hauteur (oh my god il faut que je prépare un discours!) (je préfère ne pas y penser pour le moment "las mariposas en el estomago" s'agitent beaucoup trop, là )

Chuiiiiiik énorme.
Anónimo dijo…
Olala...

An expert of MIly...

Ti Amo COCO

From the same contry of Mily



Felt like crying...
Anónimo dijo…
ps..have fun in Paris n kiss the land for Ardantes...

Fanny così come stasera...


About Lili..

Mily and us are waiting for your good news...(record the alive...the voice of Fanny...)


My heart is bum....also

Silly but truely happy


Chuik chuik......
Lisa dijo…
Mily! I did actually not read all these comments until I got you email!!

OMG. I had no idea... it's truly amazing. To think that Lili... will actually... this saturday... -LA lettre - À FANNY!! ^^

"je ne suis pas sûre de rentrer vivante", Lili, I was thinking just the same, lol! Un bisou pour chaque Ardantes, oui - what a mission for you!! I'm sure it will be wonderful whatever happens when you're there... très fantastique pour toi, chère Liliiii!

I can feel the mariposas too when thinking about it! ^^

Wow, we are all very happy now... and will the letter be finished in time, I have not submitted my part yet, has the rest of you girls?..

Chuik, chuik!!!!
Lisa dijo…
P.S. And excuse me for saying this, eh... now this ignorant little Swedish girl will look on the internet for information about this divine MINA whom you all love... oh, I know nothing, nothing! (But I try to impove myself always, and I learn many things from you, dear girls!)
Anónimo dijo…
ps..

From the same country of Mina (o)
From the same country of Mily (x)



shy....
Lisa dijo…
PS 2... I love the internet ^^ Now I know Mina! I found wikipedia and il sito ufficiale di Mina, where I listened to a lot of music. I like!

Chuik!
Anónimo dijo…
Lisa lisa...

Just love Mina voice also..and she's very stylish even now ^^
Her music/cd cover...very trendy and ageless...

I'm sure we learn lots from you also ^^

Viva internet n Ardantes...


ps..did you try the pass it forward of Fanny...on guestbook2 yet?? Are those kittens behave today???


chuik chuik
Girls!!

These things, like our project, are the reason that the life is wonderful and funny!!

I enchanted with many phrases that you wrote:

"J'en... tremble DÉJÀ ! brrrrrrh !!!!
Et "un bisou pour chaque Ardantes" alors là, je ne suis pas sûre de rentrer vivante.
Aargh!" (Lili)

"My heart is bum... also
Silly but truely happy" (Jerocca)

"Donc, je pars jeudi, ou peut-etre vendredi cette semaine pour Paris! Et si je pouvais, je ne repartirai plussssssssssss!" (Coco)

"OMG. I had no idea... it's truly amazing. To think that Lili... will actually... this saturday... -LA lettre - À FANNY!! ^^" (Lisa)

Chuik, kiss, beso, bisou, puss, bacio!
Girls Ardantes!!

For saturday or before, more early possible, you can send me your texts for the letter by mail and I'll compile and send to Lili. Or directly you can send to Lili's e-mail.

chuik, chuik!!
Querida Liliiii!!

Nos coeurs sont avec toi !!!

Tes mots me rappellent à un cours de français qui j'aime beaucoup. On appele "MISSION PARIS". La fille protagoniste doit faire des choses très difficiles à Paris sans parler très bien le français. Cette fois est "MISSION LILI" !!!

http://www.missioneurope.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=27&lang=es

Brrrrr... aggghhh... glup... Le monde est de LOS VALIENTES!!

Je t'adore Lili!!! ♥♥♥
Girls!!

El jueves voy a dedicarme a escribir algo lindo para Fanny. Al menos una frase. No quiero ser heavy con ella. Pero todo lo que escribo o pienso me parece una tontería!!!

De todos modos, para el viernes voy a tener algo escrito y le envío a Lilita!!

Chuik, chuik!!
Anónimo dijo…
Mily...

Mine is short...
Please don't laugh..

The misson Lili ( or Misson Ardant ) is interesting..also the web ...


later


Ps..no one wanna pass it forward-Fanny Ardant on "Carta Universal A Fanny Ardant II"?

Me follow yours Mily...add no.3 question...anyone pls continue....
Dear Jerocca!!!

Nooooo... never I laugh in such circunstances !! Your is short, but for this reason is a convincing words.

Misson Lili is!! She'll do!!

Yes of course, later I write and add question number 3 of pass it forward!! Last night I was think that other person write this question!!

Mua, mua!
Anónimo dijo…
"Mission Lili" ? JAJAJA ! Argh ! Ok. Respirer...

Well les filles, j'ai écrit ça, j'attends vos mails ou vos posts. For you Jerocca it's ok. I've only to "télécharger" un logiciel pour lire les caractères chinois, et les imprimer...
Un abrazo xxl et bonne écriture ;)

**********************************

Chère Fanny ARDANT,

Nous venons des quatre coins du monde et vous êtes notre carrefour. Un carrefour formidable où brûle constamment cet émerveillement de vous découvrir, chaque jour, un peu plus ; cet émerveillement de vous suivre à travers votre actualité, de brûler du bonheur avide de vous lire, de vous entendre, de vous revoir, à chaque interview que vous donnez ; de vibrer vertigineusement en lisant chacun de vos mots, en voyant chacun de vos films…De tomber amoureuse avec vous, de tomber amoureuse de l’amour avec vous, de sauvez le monde avec vous. De lire les livres que vous avez lus, de sombrer dans l’obscurité de Duras pour y renaître parsemées d’infini, cet infini même que vous entrouvrez vous-même ; de rêver d’être un livre, un monde, un film, pour vous faire voyager comme vous nous faites voyager…D’écrire, de tenter de dire, d’exprimer, d’expliquez tout ce que vous êtes « en » nous.

Nous sommes « Les Ardantes »… si vous nous permettez de nous définir ainsi…Et nous vous envoyons tout notre amour universel, de France, de Taiwan, d’Italie, d’Argentine, de Suède...

Merci d’être vous. Ce en quoi nous croyons fidèlement.
Anónimo dijo…
親愛的芬妮亞當

我們來自世界各地
而您是我們交會的中心
凝聚力

每天
我們分享您的照片
有您的相關的媒體訪談
談論您的每部作品...
您的近況

甚至細微地點點滴滴
都能讓我們興奮莫名

愛上您


讀您所讀的書
和您一起
深入杜哈絲的世界
發掘文字的美好

包括您的內心


渴望化成一本書
一個天地
一部電影

都像一場場
有你伴隨的遊行


我們書寫
我們筆耕
我們試著抒發內心
解釋這一切的一切

因為您在我們心裡
是如此深刻
而的確切的


" 我們是一群亞當的信徒..."
若您容許我們這麼稱呼自己...

謹附上來自全世界對您的愛

法國
台灣
義大利
阿根廷
瑞典.....



感謝您

如此忠實於自己
同我們所深信不疑地


............................................................
............................................................
.............................................................
Dear Ardantes


What a lovely letter...
I translated Lili's letter into Chinese above...

Well..I do good at writing (jajaja...shame on me)
And great translator

^^

If this translation work for you guys..that'll be nice
And my pleasure ^^


well well...

Mine is short...(tearing...again)



chuik chuik
Lisa dijo…
LILI!!
That is wonderfully written!

Jerocca, don't worry that yours is short; it takes all kinds to make a world, you know. ^^ Short is good! My part is, guess what, a little long... I'm (as all of you know by now!) too wordy -- as you commented in my blog recently, I put in writing what I never speak... And I love to see the chinese, it's very beautiful.

Besitos, besitos, besitos!
Anónimo dijo…
Lili,
tu m'as lu ds mon coeur! De ma part, dis juste GRAZIE VI VOGLIO BENE. Le reste est contenu ds tes mots si sincères, si belles, si touchantes et si bien écrites. Je suis certaine t'auras succés demain,
je vous aime et vi abbraccio forte
Coco
Anónimo dijo…
Merci Mademoiselle Coco !!!!
C'est noté !
Querida Lili !!!

je t'ai déjà envoyé les archives dans word des lettres à ton courrier !!

Je suis plus nerveuse que toi !! Mais Je sais que toi le feras si bien parce que tu es un grand coeur !!

Te quiero mucho
Anónimo dijo…
Final countdown...


1.2.3.4.5.6.7......8.5

Let's give our Lili Ardant a big hand...


Ola ola ola ola-ola



2: 40 Am
Sunday Morning @ Taiwan
Hooola Amigaaaaaa querida Jerocca Ardante !!!

Yes... final countdown...

24 horas, 23, 22, 21, 20... 4, 3, 2, 1... Fanny is here !!

Siiii, the most big hug for Lili !!!!

Now, finally I send to Lili archives with our letters !!

15:50 PM saturday 12
Buena Suerte para todas !! Feliz Descanso amada Jerocca !!
Anónimo dijo…
¡AGUANTE LILI! Toda nuestra fuerza para vos!!!
Besos y abrazos!!!
Anónimo dijo…
Ufff les Ardaaaaantes....!!!
Paris, 22h28 H-22 (..aaaAahhh!)

...Je ne sais toujours pas ce que je vais dire. Et si j'étais muette ? Ou pire : pétrifiée ? Non, non. Il ne faut pas. J'aurais toute votre force avec moi. ça c'est énorme.
De toute façon cette lettre il FAUT qu'elle arrive dans ses mains.
OOOOooooh mYyyyyyy... et si je n'y arrivais pas ! Si c'était impossible ??
Non.
Bon.
Si je lui demande un autographe..je lui dis de mettre "pour les Ardantes" ? !!!!!
... "Si" je lui demande.

Rendez-Vous ...LUNDI ...si mon coeur supporte le choc.

Je vous adore... Et je penserai trèèèès très fort à vous touters pour trouver LE courage :P uN Abrazooo iiimmmense ! ♥♥♥
Liliiiiiiiiiii !!!!

Estás consagrada querida amiga !!!

Eres como una heroína, como una Mujer Maravilla que va a salvar a la humanidad ardántica !!!

Felices Sueños !!!

Tienes que estar tranquila o disfrutar de los nervios que son, en definitiva, vida, más vida!

Te queremos te queremos te queremos !!! ♥♥♥♥♥♥
Anónimo dijo…
Ardantes...


Are you sleep well??
I had French toast n Coffee Au Lait as breakfast...and waiting for the lastest news from Knight Lili


As Mily n all the ardantes...

Lili...don't panic
Do as what you wanna say
BE YOU...

BE TURE

I'm sure Fanny will love the way you are...no matter how's the result...


WE all here for you
May the force with you...




Sunday afternoon @Taiwan
Lisa dijo…
Sunday afternoon en la Suède, and I'm smiling, thinking of Lili.
Lili & Fanny Ardant! ^^
Sunday afternoon !!! Todo es felicidad !! Nos coeurs are united en uno solo, en Lili !!!

Todo va a salir bien amiga Lili, hoy es tu día !!! Los angelitos están contigo !!

All for one and one for all !!

El abrazo más grande del mundo para Lili y para cada una de ustedes queridas girls !!!!!
Querida Lisa,

In this moment, Argentina vs Suecia are playing tennis !! Davis Cup !! Nalbandian (Argentina) vs Soderling (Suecia)...

Aaaahhhhh, I'm watching the game !!

Good luck querida Suecia !!
Anónimo dijo…
ohoh...

so Mily is sport person...
me??

I Fanny...(copy Fanny's line in the interview of Attitude Rugby )


......

Q : you are not interested in football?
Fanny: You know Duras? I Duras

........


Just kidding...


Viva Nalbandian

ps..did you see the Olympic Torch next to your office ???



chuik chuikkkkkk
Lisa dijo…
Playing tennis today, oh, I didn't know! Hope it was a good game then, and eh, well... I'm not a sports person. ^^

I wonder what time it is in France now? Here it's 20:18 and I really don't know if we're before or after France... but oh my, either way I'm just thrilled..! ^^

Chuik... chuik...
Anónimo dijo…
Lisa....

You left the message for Lili on my blog ...lol...


o-hoho...

I wondering if Fanny have coffee au lait n french toast as breakfast also???


Guess we're all crazy..and waiting...


..........
........
....
Jerocca !!

Uf, what nerves on friday with "Olympic Torch". I wanted to go out from my office, to the street. Are many guards. I escaped with a friend to the street.

It was very emocionante !! Were many chinese flags (I thinking you), several groups in favour of (chineses in white) and other against (chineses in red), they threw water pumps to extinguish the torch and others protected with their corps the torch.

I was take several photos, aren't good, was much people, they pushed and they moved my cell (phone)

In a moment, somebody touched my back, I watch and was my boss. She didn't say anything to me, we laugh with me and she said "happy weekend Mily". Uf, her name is Margarita like Fanny Marguerite. Last week, I wrote a message to her in french and she respond to me in french. I was very very surprised, I didn't know that she spoke in french very well. I love her now !! jajaja !! The life is beautiful !!

I'll upload in "carta universal a fanny ardant II" some photos of olympic torch"

besitos, besitos my dear Jerocca !!
Girls !!

In this moment, Lili is with Fanny Ardant !!! Aaaaahhhhhhhh !!!!!!

Chuik XXL !!
Anónimo dijo…
Amada Mily

Yeahh...life is wonderful...

Suprise us everywhere


You're decent person...
with " Exciting" expression of the parade + strike

The photo is touch...
Thanks for sharing...


Catch you later ^^

Entradas más populares de este blog

El 7 de junio, Fanny Ardant en el casamiento de su hija mayor, Lumir, en la Iglesia Saint-Jacques du Haut-Paus

Lumir, la hija mayor de Fanny Ardant, se ha casado el sábado 7 de junio en París, con Olivier Vallencien, jefe de una Sociedad de Restauración. Después de pasar por el Alcalde del Distrito de Ille, la joven pareja se dirigió a la Iglesia Saint-Jacques du Haut-Paus. La acompañaba su madre, radiante a pesar del mal tiempo en la ciudad, junto a sus otras dos hijas, Joséphine, de 25 años, la hija de François Truffaut, y de Baladine, de 18 años, que ella ha tenido junto a su actual compañero, el realizador Fabio Conversi. La familia muy pronto aumentará su número de integrantes, debido a que la hermosa Lumir espera un bebé para el mes de septiembre próximo. Todos nuestros mejores deseos de felicidad para Lumir y Olivier y para nuestra querida Fanny Ardant. Millones de Gracias por la Noticia y las Fotos a Isa Fotografías y Material de Purepeople

"Soneto a tus vísceras" de Baldomero Fernández Moreno

Harto ya de alabar tu piel dorada, tus externas y muchas perfecciones, canto al jardín azul de tus pulmones y a tu tráquea elegante y anillada. Canto a tu masa intestinal rosada, al bazo, al páncreas, a los epiplones, al doble filtro gris de tus riñones y a tu matriz profunda y renovada. Canto al tuétano dulce de tus huesos, a la linfa que embebe tus tejidos, al acre olor orgánico que exhalas. Quiero gastar tus vísceras a besos, vivir dentro de ti con mis sentidos... Yo soy un sapo negro con dos alas. Baldomero Fernández Moreno

Divinas

De tal madre, tal hija